Bűnöztem

Megnéztem ma a DBC-t, eléggé padlóra tett a film. McConaughey vagy ezért kap Oscart, vagy semmiért, felülmúlta önmagát. Letot én keveselltem, több mozgásteret érdemelt volna a karaktere, de az tagadhatatlan, hogy ha megjelenik a vásznon (monitoron, hehe), nem lehet nem figyelni rá. Összességében a film nem rossz, de többször túl lassúnak találtam, hát mindenesetre ez is kipipálva. God bless TPB.
Egyébként ma egész nap a gép előtt tettem a semmit, egy extrém kövér amerikai lány blogját olvasgattam, vajon minden 200 kg-os csaj ennyire túlfűtött szexuálisan? :o A pasik nem tudják, miről maradnak le. Egyébként nem lehet rossz New York-ban élni, kéznyújtásnyira van a fél világ. Klassz lehet csak úgy leugrani a MET-be…
Itt maximum a kocsmába ugorhatsz le, vagy horgászni a tóra. Kulturális sivatagban élek.
És még egy tevém sincs, csak tévém.

Leave a Reply

