Bikini Bridge

Ez a tél egy vicc. Oda jutottam, hogy póló-pulóver kombinációban melegem van a melóhelyen (is). Amerikából meg kivándorolnak a pingvinek is, akkora a cidri. Remélem, Európa nem kap belőle. Én mostmár ellennék így fagyok meg havazás nélkül, köszi szépen. De nem lesz olyan szerencsém.

Ja, egyébként ma felfedeztem egy libaoldalon (nem mintha olvasnék ilyeneket), hogy trendi vagyok, mert van bikinihidam. Igen, és tanultam egy új szót is… szóval a csípőcsontjaim között kifeszül a bikinialsó (hanyatt fekve).
Ma csorgattam egy kicsit a nyálam egy divatmagazinra, büntetni kéne ezeket, komolyan… sose voltam oda a ruhavásárlásért, de mikor tényleg szükségem lenne valamire, és az 3x annyiba kerül, mint amennyit még adni tudnék érte, hát az egy apró szarcsöpp az élet szartengerében, lássuk be.

Egyébként az önámítás korát éljük, a nemkívánatos kommenteket egyre több helyen hihetetlenül pofátlan módon moderálják, a dislike gombok meg lassan eltűnnek minden oldalról. Hadd örüljön Mancika meg Ödön (á, miket beszélek, Vivien meg Kevin…) hogy 32 like-ot kap a ronda pofája (segge, macskája, tetkója), mennyivel jobban fest, mintha a 300 dislike is ott virítana mellette. Fogjuk be a józan ész száját, hm, melyik korból ismerős ez az elv…?

Már csak az vígasztal, hogy hamarosan indul a hatodik VV! (Viccvót.)

Leave a Reply

