Inszomnia

Mikor a realitásérzéke is kezd megbomlani az embernek a fáradtságtól, akkor lehet sejteni, hogy valami nagy gáz van. Keveset alszom, és nem jól.

Sokszor felébredek, és hülyeségeket álmodok. Múlt éjjel pl. anyámmal jártam egy egyetemre, és egy szuper lakást béreltünk, de aztán el kellett költözni egy nagyon vacakba, amiben tök sötét volt, meg a fejünkre potyogott az erkély. Ráadásul a szokásos iskolakáoszos fíling volt benne, mert nem tudtam, hol vannak óráim, meg mindenkinek megvoltak a könyvei, csak nekem nem… felhívott egy lány, hogy eladna nekem valami érthetetlen című könyvet, de én arra sem emlékeztem, hogy ő kicsoda…
Gyakran álmodom magam vissza az egyetemre (vagy az általánosba…), de soha nem jó érzés, mindig az van, hogy elkéstem, nem készültem, túl sokat hiányoztam… egyszer olyan is volt, hogy egyetemről visszabuktam általánosba. Pedig annyi kellemes emlékem van, de nem, nekem ilyen szarságokkal hangol az agyam a töksötétben való kelésre.

Leave a Reply

