Tizenöt darab zsemle

740 (hetesszáznegyven) forintocska. Ennyit spóroltam meg azzal, hogy nem buszoztam be a nagyvárosba, hanem helyben szereztem be a beszereznivalókat: nevezetesen egy havibérletet meg egy doboz kontaktlencsefolyadékot. És hogy miért utazik az ember (én) ilyenek miatt, ha nem muszáj?

zsemle2

Bérlet kapható ugyan a helyi postán, de be kell kommandóznia magát az embernek a főpénztárba, ami egy Nagyon Titkos Helyiség az épület végében. Egyszerre csak egy ember lehet benn, és csengetni kell, úgy nyitják bentről az ajtót, meg minden. Tehát ez az a  hely, amit a bankrablóknak meg kell célozni (ha valamelyik elvétené, ide írták ki, hogy: “A széf időzáras, várni kell!” =) ), de nem a rettegés tart vissza, hanem hogy bérletvásárlási idényben kellemes 45 perceket lehet sorban állni előtte, és egyszer annyira felbaszták az agyam (mire sorra kerültem volna, ebédszünetelt a nő, ráadásul siettem volna…), hogy hónapokig feléjük se néztem. Ráadásul a számlát is elszúrták. Na mindegy, a lustaság fél egészség, kapott egy második esélyt, és kibírható volt (15 perc).

A lencsefolyadékkal meg az a helyzet, hogy még mindig nem tárazta be az agyam teljesen az elképesztő információt, hogy kisvárosunknak ilyen skilljei vannak, mint optikai szalon; valamint a múltkor az általam preferált létípusból csak törpe kiszerelés volt gyémántáron. (Aranyárról indulunk.) Ma kaptam normálisat. Mondjuk kíváncsi vagyok, meddig fogja húzni a bolt, az eladó csajszi jóformán sokkot kapott, amikor felbukkantam mint vásárló, és ötezresből se tudott visszaadni (4290 Ft). Én meg a húszezrest fontolgattam, nem vagyok normális.

Leave a Reply

