Majdnem

Telihold, átvirrasztott éjszaka, majd félig átaludt nap.
Mozi és hosszú beszélgetés J.-vel, már nagyon, de nagyon ránk fért. Iszonyúan hiányzik nekem, és majdnem bevallottam.
Másik majdnem: majdnem sikerült átvészelnem a Valentin napot social network posztok olvasása nélkül, de persze nem, és persze olvastam a vallomást, ami nem nekem szól, viszont szép és szívhez szóló. De most nem sírtam, csak simán öngyilkos akartam lenni, ez végülis haladás… bár nem tudom, merre. Hát hülye vagyok, ez van.
Annyira utálom ezeket a “merj nagyot álmodni!” dumákat, egész életemben a kurvanagy álmaim nyomán keletkező kurvanagy kudarcaimat szívom, Z.-nek is a szájába tudnék lépni, mikor rákezdi.
Akinek bejön az élet, annál az igazságos világba vetett hit így torzítja a valóságot. Felnagyítja a saját szerepét, és figyelmen kívül hagyja a szerencsét. Ebből jönnek ezek a “higgy az álmaidban és dolgozz keményen, akkor minden sikerülni fog!” szövegek. Csak akiknek meg mégsem, azokkal senki nem készít interjút, és nem követik 40 millióan twitteren, tehát nincs kontrollcsoport, vagyis bullshit az egész. Be kéne tiltani ezt a dumát, ha már a gyűlöletbeszédet sikerült, mert sokkal kártékonyabb.

Leave a Reply

