Álom

a buszmegállóban találkoztam egy fiúval és egy lánnyal

munka helyett az erdőbe mentünk

nyár volt

kaptam valakitől búcsúzóul húsz forintot

arról beszélgettünk, hogy hogyan élünk majd a vadonban

és én rettegtem, mert az erdőben nincsenek garanciák

ha nem találsz élelmet, éhen veszel, ha nem győzöd le a ragadozókat, meghalsz

és rájöttem, hogy élettel is ez a bajom

senki nem ígéri meg a happy endet

és ez olyan átkozottul elkeserítő

és igazságtalan

SM927P~Misty-Trees-Posters

aztán egy kórházban várakoztunk

egy kopasz orvos azt mondta: ezt teszi a drog a középosztállyal

mi meg majd a végén stoppoljuk össze az agyuk helyén maradt lisztet

nem tudtam, kiről beszél

aztán csörgött az óra

Leave a Reply

