And the Oscar goes to…

Tegnap sokat gondolkodtam az ukrajnai eseményeken (így jár, aki híradót néz), és eszembe jutott egy pár napló, amit régebben olvastam. Háborúk tanúi írták őket, volt, aki túlélte, volt, aki nem. Nagyon hátborzongató olvasmányok, mert kiev-2bkiev-1bahogy haladunk a dátummal, én már tudom, mi vár a szerzőre, ő viszont naivan írkál az új ruhájáról, meg arról, hogy nyílnak a hóvirágok… És támadt egy ilyen hülye érzésem, hogy a végén ez a blog is valami ilyesmivé válhat annak alapján, ahogy durvulnak az események a szomszédban. Én meg eddig egyáltalán nem is említettem, mi folyik ott.
Aztán elszégyelltem magam, mert őszintén szólva az Oscar-gála jobban foglalkoztatott, mint az orosz mozgósítás.
Mivel remek drámai érzékkel rendelkezem (haha), egyből aláhúzta az agyam, hogy nahát, miközben a Föld egyik pontján emberek harcolnak a végzetükkel vagy ellene, az ellentétes oldalon sokmillió dolláros gigapartit csapnak a sztárvilág topsztárjai.
És lássanak csodát: a díjazottak között volt egy, akinek szintén eszébe jutott ugyanez. :)
Klassz beszéd volt, mindenkinek gratulák.
Leo: maybe next time, buddy.

Leave a Reply

