A kör

Rájöttem, mennyit bonyolít az életemen, hogy a férfiakban mindenekelőtt az intelligencia tud lenyűgözni.
Nem csak azért, mert igazán intelligens férfi sokkal kevesebb van, mint jóseggű, nagyfarkú vagy gazdag, hanem azért is, mert az a tartomány, amire én felkapom a fejem, általában már az Asperger-szindróma alsó határait ütögeti, vagyis alanyunk ugyan zseni, ellenben érzelmi és kommunikációs szempontból értékelhetetlen.
És én érzelmeket szeretnék és kommunikációt, ahogy a legtöbb nő, de: hiába van mindez meg egy hímneműben, az penge agy nélkül nem elég.
Magyarul másra vágyom, mint ami vonz, és ez a két dolog az esetek nagy részében fordítottan arányos egymással.
Még magyarabbul: olyan tulajdonságkombinációt keresek, ami kétségbeejtően ritka.

Azt a nehézséget ne is boncolgassuk, hogy egy zseni miért is (nem) választana engem társául, csekély tapasztalataim szerint vagy nem is keresnek társat, csak szexpartnert, vagy afféle anyapótlék nőt akasztanak le maguk mellé, aki eligazítja őket az érthetetlenül hétköznapi halandók világában. Hát én erre nem csak alkalmatlan vagyok, hanem kedvem sincs hozzá.

A kör bezárult, egyedül fogok megrohadni szépen. :(

Leave a Reply

