Narancsos birkabecsinált

3,5%-os feldolgozottság mellett szavazati aránydiagramokat mutogatni a tévében, az igen! :D Informatív.
Ez az ország megérett a pusztulásra.
És kiderült, hogy megvetendő csoport tagja lettem (még egyé), mert telibevakarózom az egész bulit. Mert mekkora ciki, hogy én nem tisztelem meg a hazámat azzal, hogy ikszelek a szarra vagy a fosra, esetleg az okádékra. :) Tízből négyen cikik vagyunk, honfitársaim.
Viszont jót röhögök a felmenőimen, akik valamikor átalakultak elszánt szélsőjobbosokká. Újabb érdekes fejlemény, ami elkerülte a figyelmemet.
Én még tisztán emlékszem, hogy mikor 89-ben elkezdtem az általánost, és mindenki lelkesen rendszerváltott, apám valami aktuális mutyin felhúzta magát, és közölte velem, hogy: “nyugodtan mondd el a suliban, hogy a te szüleid kommunisták” (sic!). Persze lövésem nem volt róla, hogy az mi, de annyi eszem már akkor is volt, hogy felismerjem az idegbeteg megnyilvánulásokat, tehát nem mondtam ilyet senkinek.
Egy állandó dolog van, a változás, ehhe.
Plusz a 900. Forma-1-es futam zajlott ma Bahreinben, és borzalmas volt.
Plusz Z. olyan tweetet nyomott ma, hogy teljesen hazavágta a hangulatomat. Már ő is…
Plusz… á, mínusz. :(

Leave a Reply

