Joghurtos semmi

Rájöttem, hogy a múltkor miért volt olyan joghurtszerű a laktózmentes tejföl. Mert joghurt volt. Olvasni luxus, nyúljunk be a hűtőbe, és vegyük ki a kék címkés dobozt. Mindegy, azzal is finom volt a sajtos tészta.

Nagyon fura álmaim vannak, régi barátok és újabb ismerősök köszönnek be, nem szeretem ezeket, mert rossz felébredni. Megint kezd lazulni a realitáskontrollom, nagyon félek, hogy ugyanolyan mélyre ránt a depresszió, mint ahol kb. egy éve voltam. Próbálok magamnak feladatokat adni, hogy kapjon valami látszólagos értelmet a létezésem, de nem nagyon megy. Sokat alszom, keveset eszem, fokozódott a figyelemzavarom, rossz a memóriám, az emberundorom az egekben. Viszont tudok írni, és a libidóm is pislákol.  Érdekes.

Most értem el azt a kort, mikor végleg le kell mondani bizonyos álmokról, és mivel nekem másom se volt egész életemben, csak álmaim, valójában haldoklom. Több értelemben is, azt hiszem.

Leave a Reply

