Catfish

Mennyivel könnyebb lenne az élet, ha az emberek különbséget tudnának tenni a szeretet, a szerelem és szexuális vonzalom között.

-Úgy szeretem, vele akarom leélni az életem, mindennél többet jelent nekem, Ő az én lelki társam, lekoptattam miatta a többi csajt, mert Ő olyan csodálatos, fantasztikus…

-Mit kedvelsz benne?

-Elragadó személyiség, vicces, kedves, igazán törődik velem, nem olyan, mint a többi lány, mindent meg lehet vele beszélni, okos, figyelmes… (nem is azt, hogy a fotókon jó a segge, és szexisen csücsörít, á dehogy).

Aztán letotyog a lépcsőn a csoda a maga másfél mázsás valójában, és szerelem huss, Ő hirtelen nem lelki társ többé. :)

Őrület.

One thought on “Catfish

  1. Pingback: Szirének és szirénák | Antiblog

Leave a Reply

