Papírmasé béka

békaEz volt az álombéli ötletem az álombéli vizsgámon. Egy bazi nagy teremben voltunk, ami magában foglalt egy komplett papír-írószer boltot is kb.
“Alkossatok bármit a fellelhető anyagokból.”
És az én ultimate ötletem: papírmasé béka. Amit roppant művészinek gondoltam, hiszen a béka oly sokminden szimbóluma, szexualitás, ösztönök, Id, ezt ki is fejtettem a jelenlévőknek. Aztán a békám kialakítás közben zöldülni és brekegni kezdett, amitől annyira megrémültem, hogy inkább egy gombócot gyúrtam belőle, és elkezdtem merengeni rajta, hogy mi is lehetne ebből.
Nap? Szem? Az óra ketyegett, már mindenkinek kész volt a műve, én pedig kapkodni kezdtem, és majdnem eltörtem az egyik csaj kezét, aki azzal szórakozott, hogy a bokámat csikizte a pamacsos tollával.
Halálra rémült tőlem, és ez nagyon jó érzés volt. ^^

Nem kéne zabálnom lefekvés előtt.

Leave a Reply

