Sajó megmongya, mer’ ő tuggya!

Miközben ezek a sorok íródnak, már a soproni backstage-ben toporog a 30STM kétharmada, és nagyon szomorú, hogy én nem vagyok ott (mármint nem a backstage-ben, de azt se bánnám, hehe), de azért az imént sikerült egy jóízűt mosolyognom.

Az indexnél minden évben vagy egy ügyeletes megmondóember, aki szarrá fikázza a Marsot – idén olyannyira túlbuzogtak, hogy a koncertet meg se várták, de nem ez a poén , hanem az, hogy a nagyon okos kritikus srác azt szúrta oda, hogy minden eredetiséget nélkülöz a zenéjük.

Ebből rögtön kiderül, hogy az első két lemezt nem hallotta soha (meg szerintem összesen max. 2 dalt a rádióból, mindegy), dehát ha a fiatal csajok szeretik a cumót, meg ezek a Leto gyerekek olyan undorítóan jó pasik, akkor az a zene fos, és kész. Az index kritikusai megbízhatóan kontraszelektáltak, ezért vettem a fáradságot, és kinyomoztam, milyen zenére kattan a szagértő.

Íme a színvonal és az eredetiség sarokkövei: Woodkid és Foals.

Na, itt röhögtem egy kellemeset. :)))

Köszike, Sajó. :*

Leave a Reply

