Closer

tea2Óvatosan kell adagolni a mindenféle herbáriumokat, teljesen idióta ziggys álmom volt.

Az első jelenetben egy koncert kellős közepén megláttam őt, majd mögötte a barátnőjét osonni a tömegben. Elkaptam a csaj kezét (sok karkötő…), és próbáltam visszarángatni, de nem nagyon sikerült. Aztán megint csuklótörést terveztem, de az sem… Marha jó. Legalább álmomban élem ki a pszichopata hajlamaimat… egyelőre.

Utána meg Zig valami rajztanfolyam-szerű sessiont tartott egy halom embernek, és én is ott kuporogtam köztük áhítatosan. Aztán egy ágyon feküdtem ugyanabban a teremben (meztelenül?), és a mennyezetről forró viasz csöpögött rám.

Sigmund halálra röhögné magát.

Leave a Reply

