Világok harca, avagy hova sírjak?

Ennek a filmnek semmi, de semmi értelme a világon. Ha már egy hatszázezerszer lerágott csontot akarunk felszolgálni a vásznon (támadnak az élienek, világvége, juj), akkor ne a csörömpölés, a durrogás meg a sikítozás legyen már az egyetlen eszközünk, hogy érzelmeket csiszoljunk ki a nézőkből.
Spielbergtől jó ideje nem várok sokat (birodalmi lépegetők 2005-ben…?!), Cruise-tól meg soha nem is vártam (bár ahogy a pelusos Dakota Fanning lejátssza őt, az azért durva), de az szíven ütött, hogy az egyébként általam igen-igen nagyrabecsült Janusz Kaminski képes volt egy ilyen borzalmat kiadni a kezéből.Nagyjából ilyesmire számítottam azért, tudom, minek néztem meg, hát, véletlenül elkezdődött a tévémben (az egy gonosz jószág, véletlenül elkezdődnek benne dolgok), és kb. lusta voltam megkeresni a távirányítót, úgy kell nekem. :(

Leave a Reply

