Az a rémes pillanat…

Demons-and-Angels-demon-morality-12399346-559-800… mikor a kedvenc versenyződ az általad legjobban utált csapathoz igazol.

Nem tudom, mi lesz a Forma-1-es pályafutásommal (lel) jövőre. Szerintem hülyeség, hogy lehet külön pilótának és csapatnak drukkolni, sokkal szorosabb az a kapcsolat annál, hogy efféle válaszvonal lehetséges legyen. Tehát most kiderül, melyik az erősebb: a Vettel iránti szeretetem vagy a Ferrari iránti utálatom.

Fontos hangsúlyozni a dilemma megértetése érdekében, hogy én a vörösöket nem egyszerűen nem szeretem, hanem zsigeri undorom van az egész csapattól (masszív imprint a Schumacher-érából, amit McLaren szurkolóként vészeltem át). Másrészt meg nagyon belopta magát a rajongói szívembe ez a vicces német kölyök, szóval NEM TUDOM.

De nem hiányzott a napból ez a bejelentés.

Leave a Reply

