Gyökerek…

Azt, hogy apám nem szeret, mindig is tudtam, csak naiv gyermekségemben még azt hittem, az én hibám, mert nem vagyok elég jó… mindig egyik kedvenc családi anekdotája volt, hogy mikor felhívták, hogy megszülettem, és lány lettem, mennyire kiakasztotta a hír, hogy nem fia lett. Gyerekkoromban többször megvert, érdekes módon erre azóta nem emlékszik, engem hazugozott le, mikor egyszer a szemére vetettem. Bármi érdekelt engem, azonnal lekicsinylően kezdett beszélni róla (“szépirodalmat olvasni a leghaszontalanabb dolog a világon”), ha valaki közel került hozzám, egyből kifejtette, hogy az illető egy sunyi alak, és biztos akar valamit és a többi. Tizenkét éves koromban lekurvázott, mikor egy fiúval látott beszélgetni. Kamaszkoromban megvádolt, hogy titokban használom a telefonját, hogy lopom a pénzét… soha nem tettem ilyesmit. A korábbi energiavámpíros posztok legfontosabb ihletője, és a végigszorongott életem és megnyomorított önbizalmam legfőbb okozója, köszi apu.
Kemény munka volt, mire érzelmileg teljesen(?) leváltam erről a témáról.

Ennél csak az finomabb, mikor a saját anyám elárult, és velem üvöltött, vagy képes volt bohócot csinálni belőlem, csak hogy puncsoljon egy idegennek (pl. a káromra poénkodott, és hazudott, hogy nagyobbat lehessen röhögni rajtam).

És még mindig nem veszi észre magát.

Két főnyeremény, nem? De legalább nagy hűségben végigveszekedték az életüket, tökéletes példát mutatva az egykéjüknek, hogy kell menedzselni egy boldog és harmonikus párkapcsolatot.

Szóval bocs, ha nem tudok együtt érezni az elvált szülők gyerekeinek kínjaival.

Vagy az árvákkal.

Leave a Reply

