Narcissa

Öt nap tőle távol, és maximum vagy 2x gondoltam rá. Tényleg.

Aztán találkoztunk, és kellemes volt, meg minden, de semmi drámai.

Lassan mintha kezelhetővé válna ez a hülyeség.

Talán csak szokásos agykérgi álmodozás volt.

Biztos ki fogok még borulni, de az elmúlt pár napban határozottan elkezdtem nárcizmust növeszteni. Ami teljesen idegen tőlem, az pedig még idegenebb, hogy szórakoztat az egész folyamat.

Igenis, az emberek jelentős részénél jobb vagyok, bassza meg.

Igenis, azért kaptam egy csomó igazságtalan bántást az életben, mert a sok hulladék kiszagolta a magasabbrendűséget, és mivel nem tudtak felnőni hozzám, megpróbáltak lerántani magukhoz.

Igenis jó csaj vagyok, őt is boldogabbá tenném, mint bárki más, és rohadtul az ő vesztesége, ha ezt nem veszi  észre/nem mer lépni érte, nem az enyém.

Igenis, a világ értékrendje van elbaszva, nem az enyém, nekem senki ne akarja bemagyarázni, hogy a becsület ostobaság, az agresszió és a hűtlenség önmegvalósítás, a közönségesség meg szexi.

Leave a Reply

