Búvárvakond és Vida Ildikó felmenői

kittycatAz a helyzet, hogy a mélyrepülésnél is van lejjebb… búvárvakond…?

Annyi rossz hírt kaptam az elmúlt 2 napban, hogy már kiborulni se tudok, csak valami kattant félmosolyra futja.

Lejáró szerződés (meghosszabbítás a fasorban sincs), elvesztett utolsó barát, és sanszos, hogy ő, akit nem nevezek nevén ebben a blogban hosszú szabira megy, ergo nem tudom megejteni a magam csendes gyászidőszakát sem a meló utolsó heteiben. Pedig még utoljára kiálmodoztam (kibőgtem) volna magam. (Egyébként nélküle a feladataim elvégzése is komplikáltabb lesz – finoman szólva.) Szóval minden… pocsék. Mondaná a bullshitguru, hogy innen már csak felfelé vezhet az út, de nem igaz, pl. még kigyulladhat a ház, meghalhatnak a rokonaim, kiderülhet, hogy méhnyakrákom van, szóval sose becsüljük le a mindenható kreativitását…

A ma délutánt azzal töltöttem, hogy adóbevallásomat bogarásztam, komolyan mondom, azonnal standby állapotot vesz fel a szürkeállományom, ha meglátok bármilyen NAV-os nyomtatványt. Én próbálkozom, tényleg, de nem boldogulok ezekkel a kurva SÖRALÁTÉTEKKEL  (ezúton is csókoltatom Viktor kurva anyját). Tényleg, Vida Ildikó lemondott már…? Természetesen befelé kell fizetnem a búbánatos hivatalukba, erre mondjuk fogadni mertem volna.

Úgyhogy böff.

Leave a Reply

