Nem is értem, Martin apánk hogy csinálja

Újabb, félig-meddig elvesztegetett (szabad)nap.

Írni szerettem volna, de alig haladtam (haladok), tulajdonképpen nem is írok, hanem próbálom rendbeszedni az egyik sztorim idővonalát. Utólag elég macerás, bár ezúttal nem kell sokat korrigálni, azért üthetem a buksim a klaviba, amiért már megint azt hittem, hogy “úgyis emlékezni fogok”, aztán persze csak idő (terjedelem) kérdése hogy hülyén vakarjam a fejem, hogy na jó, akkor ez a szereplő most ott volt-e akkor, vagy máshol, és tudhat-e erről vagy sem és különben is, milyen nap van egyáltalán…?!
Ez a baj a fikcióval, jól hazudni nem könnyű. (Nem baj, rám fér a gyakorlás.)

One thought on “Nem is értem, Martin apánk hogy csinálja

Leave a Reply

