A virágokat az öltözőmbe kérem

Az egész hétvégét nonstop zabálással töltöttem, úgy tűnik, minden téren előtör belőlem a kontrollvesztettség.

A hajam macerálása a másik agybajom mostanában, nem tudok leállni vele, ha egyszer elkezdem, ezért lassan állandóan össze kell fognom. Állítólag a trichotillomániások is a biztonságérzet hiányát kompenzálják (a madár is tollal béleli  fészkét, hát még a nyuszi) – azért remélem, odáig nem fajulok.

Egyébként feszült vagyok, és átlagos önmagamhoz képest is barátságtalan, ami ráadásul nem különösebben zavar, mert jelenlegi megítélésem szerint az egész világ megérdemli.

Megnéztem egy rakás The Originals részt és a The Babadook-ot (közben tömtem a fejem csipsszel, pogácsával, eperrel, keksszel, melegszendóval), megittam nyolc liter teát/nap és minden tekintetben tökéletesen inproduktív (van ilyen szó?) volt az egész víkendem, szóval most büszke vagyok magamra.

Tényleg. Csak sikerül lassan beilleszkednem a környezetembe, és ugyanolyan agyomosott, fantáziaszegény, tökéletesen haszontalan és felesleges emberré válnom, mint bárki más.

Ollé.

Leave a Reply

