Hidegtál, saláta és gombóc a torokban

Az első utolsó napom melóban, virágcsokor, ajándék, kaja, kedves szavak a közhelyek között, tapintható szeretet, kicsit meg is lepődtem. Hiányozni fognak…

És ő, akit nem nevezek nevén ebben a blogban, nos ő… olyan egyértelműen gyengéden figyelt rám ma, hogy ha rá gondolok is bőgnöm kell (zajlik), tudom, hogy én is hiányozni fogok neki, és ez szívmelengető és borzalmas érzés egyszerre.

Holnap talán még pár percem lesz rá reggel, hogy szétszaggassák a lelkemet, komolyan nem tudom, hogy fogom átvészelni ezt a pénteket.

Több okból rettegek az egésztől. Utolsó összeröfi a cég központjában, ilyenkor vagy nyáladzás lesz a nagy büdös összetartozásról (ami fake lenne), vagy jön pár rossz hír papír-/pénzügyileg, vagy mindkettő. Elég rosszul is vagyok, szerintem az agyam stikában kitervelte, hogy lebetegszünk még ma, de sajnos nem tehetem meg.

A szemét, rohadt D pedig már élezi a szikéjét, hallom azt a hátborzongató suhogást…

Leave a Reply

