Majdnem rádobtam a rókát Lizára

Liza, a rókatündér.

Jó, hát az én bajom, ha fikarcnyit is adok az origo és társoldalai hájpolására. Vagy a Portéra.

Tulajdonképpen, nincs nagy csodálkoznivaló ezen a hájpon egy olyan országban, ahol a humor alfája az ultraproli Indul a bakterház, az omegája meg a hiperprimitív Argó.

És lassan két filmrajongó generáció nőtt már fel ab ovo ízlésficamban… akik neteznek…. és kommentelnek… szóval….

Vagy lehet, hogy az a baj, hogy sosem toltam LSD-t, és nem is füvezek, ezért nem tudom értékelni pl. azt az ellenállhatatlanul kacagtató poént, hogy valaki 4 percig fut kilassítva fél métert, majd hasra esik a telefonzsinórban.

Esetleg van egy halvány esély rá, hogy az ország 80%-ánál műveletlenebb vagyok, és nem vágom a fergetegesen humoros mozis utalásokat (egyetlenegyet sem), de azért ezt csak a statisztikai korrektség íratja ide le velem. Nem vagyok beképzelt, ez csak egészséges énkép, kérem szépen.

Az, hogy nincs igazán sztori, annyira még nem is zavarna. Tudom én értékelni Jarmuscht is, ha arról van szó.
Hogy nincs akció, az magyar filmeknél igazából előny, mert ha van, akkor facepalm.
A színészi játék szódával elmegy, semmi kiemelkedő, dehát ezt is megszoktuk már kies medencénkben.
Az, hogy igazából karakterek se voltak, már eléggé idegesített, mert ha történet nincs, legalább egy emberi ember legyen a nyomorult filmben. Hát nem volt.
De az, hogy mindennek a tetejébe ez a film még ronda, mit ronda, egyenesen ocsmány volt, az végképp betette a kaput nálam. Csúnya emberek, ronda ruhák, rémes épületek, koszlott díszletek, egyszerűen minden kibaszott pixel gyomorforgatóan festett.
Hát, nézzétek, baszki, ha tetszik, szerintem vizuális környezetszennyezés ez a mozi.

Leave a Reply

