Biorobot szabadságon

the_earth_without_art_is_just___eh____by_lazytrice-d4hpr1vMegnéztem két filmet (October Sky, nagyon nézős, és This Must Be the Place, amiben volt pár ütős sor, de elég lapos mozi, nem ajánlom), ettem spagettit (sokat), délután toltam egy diszkrét 4 órás szunyát, és csak olyan 3 percig volt gyomorgörcsöm a meló (jelenlegi és egyelőre következő nem létező) miatt. Egy munkamániás is lehet fejlődőképes.
Egyébiránt rengeteg teát iszom, és alig várom a fancy szálas gyönyörűségeket, amiket nemrég rendeltem. (És próbálok mellé annyi muffint enni, amennyit csak lehet, mert a sajtkrém, amit a mázhoz használtam, már az elkészítéskor egy hete le volt járva, veszélyesen élek).
Realizáltam, hogy alighanem kidobtam a teafa olajomat, ami azért rossz hír, mert most nagyon kéne, szóval holnap muszáj kivakarnom magam a lakásból, ez alapvetően nem fog jólesni, remélem, legalább a nap sütni fog, mert ma nem nagyon mutogatta a fényességes arcát.
Egyébiránt magányosnak és zsibbadtnak érzem magam, végtelenül unom már ezt az igazságtalan világot meg benne a sok képmutató, lélektelen gyökér embert, akiktől még mindig képes vagyok hányingert kapni, de dolgozom az ügyön.
A nap kérdése: meg lehet tanulni valahol akarni?

Leave a Reply

