Novemberi égbolt és barack füstölt sajttal

donothingEllőttem az utolsó fizetett szabimat, pontosabban most maradtam itthon, valójában a múlt hétre volt kiírva, de ugye a hülye sztahanovistája inkább bemegy melózni, mert nem akarja szarban hagyni a komerádjait a projektzárás és a határidőcunami kellős közepén…
Mivel a hónap végéig tart csak a buláj, és rebesgetik, hogy a jövő héten kiviszik alólunk a bútort, ezért pénteki armageddon ide vagy oda, nem vagyok hülye, hogy akkor legyek szabadságon, mikor már amúgy se lesz munka…
A napom tanulságai:

-gyönyörű a novemberi égbolt
-elképesztő érzés november közepén egy szál pólóban virágot ültetni a napsütésben
-imádom a szelet (levegőjegy befigyel)-kicsit kommentfüggő lettem, ez nem jó
-megállapítottam, hogy a füstölt sajt + őszibarackkompót kombó (háhá) teljesen csodálatos
-újra tettem egy próbát a honi rockvonalon, de továbbra is csak dinoszauruszokat és monoton, “nem találtunk énekest, ritmikáról lövésünk nincs, nagyon mélynek tartjuk öt klisé eldurrantását egy dalszövegben, de szeretjük a slipknotot” bandákat találtam; én aztán tényleg szorgalmasan bújom az undergroundot is, de a zenekarok (hm) többsége annyira látványosan plagizál és ezzel együtt is annyira elképesztően szar zenét tol, hogy már nekem kínos.
Meg ugye van a Tankcsapda, akiknek ma kényszerleszállt a Los Angelesből Párizsba tartó gépe telefonos terrorfenyegetés miatt.
Kicsit rájár a rúd a rockra manapság, véletlen..?
Béke.

Leave a Reply

