2 év

lóhere-és-patkóNa most ugye az a helyzet állt elő, hogy így blog második szülinapja előtt végeztem egy (nem annyira) gyors fejszámolást, melynek eredményét számológéppel (igazi, nem vindózos!) is ellenőriztem, és kijött, hogy: 365×2 = 730.
Itt a sarokban pedig a ministatom szerint ez lesz a 729-ik poszt, pedig az év utolsó napja van, tehát egy valahol kimaradt. My bad. De végülis… ettől csak olyan emberi lesz az egész, nem?
Az utóbbi pár hétben nagyon elbizonytalanodtam az egész dologgal kapcsolatban. Eredetileg magamnak kezdtem írni, mániákusan figyeltem rá, hogy olyanok ne olvashassák, akik ismernek, mert nem akartam feszélyezve érezni magam… aztán az idő elteltével néha észrevettem magamon egy kis likewhore-attitűdöt, ami nagyon nem tetszett… és persze a szokásos, visszatérő probléma: akinek nincs élete, annak általában nincs miről írnia…

Gondoltam rá, hogy kizárólag angolul kellene folytatni, mert a magyar gagyogást maximum 2 emberke ért a követők közül… aztán arra gondolotam, fuckthisshit (érezzük az iróniát!), úgysem érdekel senkit az egész, akkor miért ne csináljam úgy, ahogy nekem kényelmesebb… aztán meg arra, hogy elő kellene bújnom, és elküldeni pár embernek a linket (igen, olyanoknak, akik ismernek), mert talán hasznos lenne személyiségfejlődési szempontból, de végül ezt is leszavaztam…

Az igazság az, hogy van már egy pár elvetélt blogom itt-ott a hálón, és nagyon sajnálnám ezt is közéjük dobni. Mégiscsak lenyomata az elmúlt két évnek, ha más aspektusoknak nem is, legalább annak, hogy mi (nem) foglalkoztatott. Van 1-2 poszt, amire büszke vagyok, van néhány, amivel talán ma már vitatkoznék, mindenesetre a “minden napra egy poszt” szabály valószínűleg nagy szerepet játszott abban, hogy még mindig vagyok, és írok. Ez minden mástól függetlenül is eredmény, annak tükrében, hogy soha életemben nem voltam képes befejezni (kitartóan művelni) semmit.

Tehát: újra gratulálok magamnak! 2015 sem hozott túl sok fényt a nyomorult életembe, de megszabadított pár maradék illúziótól, és rávilágított pár látens meglétére, értékeljük, amit lehet.

Leave a Reply

