Egy kis Amerika

waywardNagyon régen adagoltam túl magam sorozatokkal, ezt pótlandó lekaptam megvásároltam az UnRealt és a Wayward Pinest. Utóbbinak nekiestem tegnap, ma meg főleg, és hát…
Oké, hát tudom én, hogy egy sori sem tökéletes, meg hogy jómagam elég kekec vagyok (velem született, Vízöntő jellegzetesség), meg azt is, hogy manapság már néha muszáj itt-ott engedményeket tennie a dramaturgiának, hogy felkeltsék (fenntartsák) a néző érdeklődését, de na…

Az alapszitu érdekesnek tűnt, az esős-erdős washingtoni klíma jó sorozatemlékeket idézett, Dillon mondjuk sosem volt a szívem csücske, de nem is utálom, szóval, próba-szerencse… De azért ha már másfél epizód után hajtéphetnékem támad a szereplők teljesen észszerűtlen (ezt már így kell írni helyesen a tavaly óta, durva, nem?) viselkedése miatt, az gáz.

Jó, hogy a negyedik részben kiderül, hogy úgyse tud senki semmit a nagy rejtélyről itt, de azért elvárná az ember, hogy a főhős feltegyen bizonyos kérdéseket az egyetlen helybéli szövetségesének, mikor belecsöppen a szituba, mivel elvileg a főhős nem tudhatja, hogy úgyse tud senki semmit.

Lehet, hogy később erre még adódik magyarázat, de totál barom húzásnak tűnik a láthatatlan hatalmaktól, hogy a felforgató csókát nevezik ki seriffnek, aki ahelyett, hogy szépen fellázítaná az egész várost, hogy legalább kiderüljön, kik itt a főnökök, úgy dönt, a családját hátrahagyja ebben a hagymázas viperafészekben, és ő “elmegy segítségért”.  O.o Mi. A. Fasz.

Az ötödik résznél járok, és éppen valami gollamszerű szörnyek rohangálnak a város köré húzott falon túl (főhős átmászott rajta), ha kiderül, hogy ez a sorozat is valami zombis faszság, franciakockásra csikarom magam.

Meg akkor is, ha az derül ki, a fickó csak képzeli az egészet.

Sok szerencsét nekem!

Leave a Reply

