Az élet is csak játék

honfoglaloRájöttem, hogy a Honfoglalós pályafutásom tulajdonképpen hűen tükrözi az egész életemet.
Az elején jól indulok, ezért az ellenfeleim kipécéznek maguknak, hiszen aki jó, az veszélyes, azt ki kell iktatni. Összefognak ellenem, és az egész játék során mindketten végig engem támadnak, vagyis kétfrontos harcot kell vívnom, és nincs egy fél másodperc pihenőm sem.
Ugyanakkor: általában továbbra is jobb vagyok, és az elbukott támadásaikból (amikért nekem jár pont) épp eleget profitálok ahhoz, hogy a végén én nyerjek – akkor is, ha benézek 1-2 kérdést. Nem totális várelkobzással ugyan, de kényelmes előnnyel.
Az irigy hülyék megvakulnak a gyűlölettől, és nem jönnek rá, hogy nagyobb eséllyel nyernének, ha a gyengébbet (egymást) támadnák.

Magányos harc ez, és néha kimerítő is, de az nevet, aki a végén nevet. :)

Leave a Reply

