Mr Robot, álomkór és rossz vér

Az még rendben van, hogy szombaton dob az ember egy kis szundit (déltől fél hatig…), de hogy vasárnap is sikerüljön háromtól fél tízig(!) ugyanez a produkció, azt kicsit rendellenesnek érzem. Két bögre tea után, tegyük hozzá. Mikor beüt a vérszegénység… De legalább érdekeseket (khm)  álmodtam. Ziggyről. Mikor beüt a múlt…

Szóval most jól fel vagyok ébredve, tervezek egy gyors zuhanyt, aztán egy izgalmas, produktív ( :))) ) pár órát még a neten. Lehet, hogy átküzdöm magam még egy rész Mr Roboton, bár annyira nem vagyok elájulva. Jó lenne, ha ezt nem kéne kaszálnom, mint a Better Call Sault (koncentrált unalom, nem is értettem, hogy a vérben volt az ennyire felpontozva, aztán kiderült, hogy Breaking Bad spinoff, no comment, az emberek kritikátlan agyhalottak).
Az én életem viszont legalább olyan izgalmas, hogy csak győzzem kapkodni a fejem.

Leave a Reply

