Voldemort újratöltve

Tegnap megnéztem a Szoba c. filmet, és nem volt olyan vészes, csak úgy a felét bőgtem végig. Az igazság az, hogy rengeteg hibát tudnék találni benne, de nem akarok. Ez nem az a téma, amin számon tudom kérni a logikát (kevés ilyen téma létezik).

Legalább egy jó film is van az Oszi jelöltek között, az is valami.

Ma elintéztem a szülinapi szabimat, bár nem vagyok valami lelkes (haha), de legalább kucoroghatok a barlangomban egyedül. (Meg csinálhatok sütit másnapra a nagyon fontos kollegáknak, mert ez a szokás.)

Nem említettem, de két hónapja megint együtt dolgozom Vele, akit nem nevezek nevén ebben a blogban, és továbbra is egy vonzó megjelenésű rohadéknak tartom, de az egykori tabu gyötrelme a műlté. Azért annyi maradt belőle, hogy kínosan röhejesnek tartom, mikor papucsállatka megmozdulásai vannak (bevásárol az asszonynak, és hasonlók). Egyébként lehet, hogy csak az egóm álmodozik, de olyan érzésem van, hogy szándékosan kerül engem.
Mindenkinek megvan a maga nyomora. :)

Viszont észrevettem magamon, hogy ha pasikról van szó, kifejezetten kezdek fuck buddyban gondolkodni, szóval már a valódi párkapcsolattal kapcsolatos maradék illúzióimat is elvesztettem.

Leave a Reply

