Felfedezések

Van jó sci-fi Asimovon kívül is: Szergej Lukjanyenko Ugrás az űrbe + Ugrás az ismeretlenbe c. opuszait is imádtam. Főleg Karelt, a számlálót, tündéri karakter volt, nekem is kellene egy ilyen… bár a kualkua is jópofa volt.

Miután csalódom valakiben, képes vagyok dühöt érezni, ami nagyon-nagyon rossz hír, mert nemcsak masszív illúzióképzésre utal, hanem arra is, hogy erősen ragaszkodom is hozzájuk.

Tudok rosszindulatú lenni, és bár egyelőre furdal közben a lelkiismeret, van egy halvány sejtésem, hogy ha kicsit lazítanék, tudnám én ezt élvezni, mint ahogy régen is tudtam.

Az országnak ebben a régiójában kajak kezd kialakulni egy szubhumán faj: alacsony IQ, zéró EQ, zéró indulatkontroll, zéró empátia, magas agressziószint, követhetetlen szaporaság.

Kitöltöttem egy rövidített pályaérdeklődés kérdőívet, és természetesen az jött, ki amire számítottam (alkotó típus vagyok és csak másodsorban közösségi)

Továbbá böff.

 

 

Leave a Reply

