88th

leo2Vannak az életben dolgok, amiben valahogy biztos az ember. Ilyen volt az is, hogy Leo DiCapriót egyszer úgyis megdobják egy Oszival – ez tegnap hajnalban meg is történt.
Egy fél világ, és a teljes 9gag kiáltott halleluját (én meg majd megnézem a The Revenant című opuszt, bár rendkívüli módon taszít ez a történet). Örültem még Brie Larson és Mark Rylance díjazásának is, és el ne felejtsem, a Saul fia is megkapta a magáét – ennek kevésbé örültem, mintha a rendezője nem lenne egy kapitális pöcs, de Röhring legalább jó arcnak tűnik, szóval amint meg lehet vásárolni a torrentboltban, ránézek. :)
A Spotlightot 20 perc után kéjes élvezettel kapcsoltam ki, szóval végtelenül túlértékeltnek tartom, a témát komálta ott az akadémia, nem a mozit, dehát ezt már megszoktuk. A show fénypontja egyébként a kis Jacob Trembley volt, ezt a Chris Rockot meg felejtsék már el, nem lehet annyira fekete, amennyire nem vicces.
Z csak hozta a szokásos formáját. ^^
Egyébként természetesen nem sikerült élőben (mármint közvetítésileg élőben) megtekintenem a showt, a világ nem a dolgozó (európai) emberekre van kitalálva, hiába bírtam hajnal 3-ig ébren (tényleg nem voltam álmos), ez csak az első 4 kategóriára volt elég, mivel másfél órán át a vörös szőnyeges páváskodós baromság ment.

Leave a Reply

