Az internet az más!^^

alcohol.jpgMég nincs újhold, de tobzódtak az elmebajos és a süsürészeg(!) kliensek a melóhelyen. Vicces, mikor elvárás az “ügyintézésre alkalmas állapot” de nincs egy darab szekus sem a környéken, hogy esély legyen be is tartatni a dolgot.
Zsigerileg taszítanak a súlyosan szenvedélybeteg emberek, de a különböző szerfüggőségek még ennek az elragadó spektrumnak is a legalja. Nehéz az efféle véglényeket emberszámba venni tekintettel arra, hogy az embert az állatoktól mindenekelőtt az önuralomra való képesség megléte különbözteti meg.
Persze, biztosan mindnek oka van rá, amiért elkezdi szedálni az agyát, de basszameg, mindannyiunknak megvan a maga nyomora, mégsem a kocsmába járunk kezeltetni.
A függő alapvetően gyenge ember. Gyenge konstruktív megoldásokat találni, gyenge ellenállni a kísértésnek, gyenge hozzá, hogy másokat ne tegyen ki a személyisége széthullatásából fakadó dekadens akcióknak, és természetesen ahhoz is gyenge, hogy tökösen pontot tegyen az ügy végére, ha totálisan kilátástalannak ítéli a helyzetét. Volt/van szerencsétlenségem közelről tanulmányozni őket, és néha még mindig el tud akadni a lélegzetem, olyan mélyre tudják küldeni magukat.
És igen, jogom van ítélkezni, mert én is belecsúsztam ebbe az ocsány mocsárba néhány éve. Aztán mikor rájöttem, mennyire abnormális és veszélyes, amit művelek, összeszorítottam az agyaraimat és a saját hajamnál fogva kihúztam belőle magam. Szenvedtem, persze. Vissza is estem kétszer. De szerencsére büszkébb voltam annál, hogy hagyjam, hogy egy agytörzsi kényszerbetegség ugráltasson.
Ha nem tiszteled magad, előbb-utóbb mások sem fognak.

Leave a Reply

