Az erő velem van, de minek

Ma Merkúr beintett kissé Apollónak, és jobb híján kénytelen vagyok erre a ritka égi jelenségre kenni a nap minden idegesítő, balszerencsés fordulatát.
Ahová léptem, babér nem termett, de sorban tönkrement körülöttem minden tárgy, ami árammal működik: ma megöltem egy mikrót, egy fénymásolót, egy nyomtatót, egy tévét és most igyekszem gyorsan gépelni, hogy ellőjem ezt a posztot, amíg még üzemel a laptop… A modus operandim roppant egyszerű volt: rendeltetésszerűen használtam a dolgokat. :) Főnyeremény vagyok, a vak is látja.

merkúranapelőtt

Leave a Reply

