Bullshit alert strikes again

“Öregebb lettem, bölcsebb lettem, megértettem, hogy nincs értelme haragot tartani, az emberek hibáznak, meg kell tanulni túllépni a sérelmeinken”

=

a felnőttek élete érdekkapcsolatok által működtethető, nem tehetem meg, hogy öriharit deklarálok valakivel szemben, aki dehonesztálóan viselkedett velem, és megszakítok vele minden kapcsolatot, hiszen megtörténhet, hogy a jövőben még a hasznomra lehet az illető, meg kell hagyni annak a lehetőségét, hogy továbbra is kölcsönösen kihasználhatjuk egymást, ezért aztán képmutatóan úgy teszek, mintha felülemelkedtem volna a bunkóságán és csak a háta mögött mocskolom, emiatt pedig azért nincs lelkiismeret-furdalásom, mert pontosan tudom, hogy ő is ezt teszi velem

Leave a Reply

