Egy óra plusz szundi, mert szeretem a kihívásokat

Jó, hát igazából hetek óta készülődött ez a dolog, de azért elég kellemetlen volt a ma reggel. Ocsúdoztam az ébredés utáni másodpercekben, és azonnal tudtam, hogy valami nem stimmel: túl nagy volt a csend. És túl világos volt ahhoz, hogy ezt a túl hajnallal magyarázhassam, ezért vaksin (kb. 2 centiről) rápislogtam az órára: 7:20.
Oké, mondom, hét húsz, hát ez remek. Csak olyan furán festenek ezek a számok egy péntek reggelen… ásítás…

ÚRISTENBASZKÍÍÍ, HÉT HÚÚÚSZ!!!

Tanulság 1: ha a fogmosást kiváltom szájvizes lögyböléssel, nem lehetetlen 5 perc alatt elkészülni. Ebben természetesen nincs benne afféle luxus mint reggeli pisilés, smink, ékszer, normálisan megfésült haj, satöbbi.

Tanulság 2: néha érdemes az univerzum kegyére bízni magunkat, és majdcsak lesz valami alapon repülőrajtot venni a a cél felé, amikor ugyanis kócosan, gyűrötten, hevenyészetten magamra applikált táskával, indokoltan viselt napszemüvegben landoltam a buszmegállóban, kiderült, hogy 2 percen belül várható egy űrhajó, ami még neccesen megfelelhet  (a következő pedig 8:45-kor jött volna).

Tanulság 3: addig fajultam, hogy képes vagyok úgy lenyomni az órát, hogy fel sem ébredek közben (fültanúm van rá, hogy csörgött)

Tanulság 4: ugyan beértem 8 előtt fél perccel, de a közvetlen kolleginámat leszámítva alighanem senki le se szarta volna, ha csak kilencre libbenek be (vagy soha).

Leave a Reply

