Eresszetek belém egy sorozatot

Kissé ki vagyok fogyva, mert a nyakára léptem a tartalékoknak, tapasztalatok a közelmúltból:

Game of Thrones (season 06): kicsit célt tévesztettenk éreztem ezt az évadot. Ez fakadhat abból is, hogy mivel olvastam a könyveket, eddig voltak konkrét támpontjaim, itt meg ugye már nem, de ettől függetlenül is túl sok volt az ígéretes, aztán rövidre zárt mellékszál (Arya a vándortársulatnál), az értelmetlen U-kanyar (Királyvár ánblokk), a karakterek elszíntelenedése (pl. Tyrion, Daenerys, mondjuk a sárkányos szál eddig se volt a kedvencem, most halálosan untam), a nyilvánvalóan kétségbeesett epilálás (Margery, Tommen)… A Hodoros rész és a minden életszerűtlensége ellenére kiemelkedően igényes Fattyak csatája kivételével semmi emlékezetes nem történt az évadban. 3/5

Orange Is The New Black (season 04): na, itt féltem tőle, hogy csúnyán lecsüccsen majd a történet, mert elég sok patront eldurrogtattak a korábbi évadokban, aztán puff neki, sikerült rátenniük egy lapáttal. Azért kicsit érezhető volt a 3. évadok után menetrendszerint fellépő izzadságszag (karakteridegen akciók, groteszk mellékíz, kifulladó szereplők, stb.), de a sorozat továbbra is  szórakoztató és dramedys maradt, le a kalappal. 4/5

Teen Mom 2 (season07): mind tudjuk, az efféle realityk mennyire valódiak, és aki nézi, belemegy a játékba (peeersze, mindenki ugyanolyan kajáldába jár a barátaival, peeersze, hogy mindenkinek autóvezetés közben jut eszébe hisztirohamot kapni (a kölykökkel a hátsó ülésen), peeeersze, hogy a sorsüldözött Chelsea végre helyeskedves vőlegényre lel, aki csak véletlenül kelt fullmeleg benyomást…), de ha ennyire lesír a képernyőről a megrendezettség, az már ciki. Tulajdonképpen a gyerekek miatt néztem végig, akik halálosan cukik, amitől csak még sajnálatra méltóbbak. 2/5.

UnReal és Wayward Pines egyelőre gyülekezőben, a Mr Robotot pedig alig várom már.

Leave a Reply

