Északon a helyzet

introvertingEgy hétvége alatt átzabáltam magam 3 rész Wayward Pines-on. Mármint a könyveken. Elég jók voltak, mondanom sem kell, hogy jobbak mint a sorozat, de azért annak is nekiestem, bár eddig elég harmatos a második évad. Nem tudok élvezni egy történetet, ha nincs kivel azonosulni, márpedig itt nem nagyon akad.

Tíz hete nem voltam szabin, azt hiszem, már aféle Stockholm-szindrómám kezd kialakulni.

Egyébként két ember helyett dolgozom, nagy technikai probléma van a melóhelyen, ami elsősorban engem érint (miért is ne), a bookline.hu megint szivat (ha nem tudjátok küldeni, amit rendeltem, miért kell 3 hétig hitegetni vele? főleg most kellemes, hogy ajándék lett volna), az időjárás szar, és a hétvégén is az lesz, nehogy úszhassak egyet-kettőt a szabadságom alatt, fogalmam sincs, honnan fogom beszerezni a Metal Hammert (meg a napi betevő ebédemet, de az kisebb gond), mert éppen felszámolás alatt a CBA, ahol eddig kapható volt, kinyírtam a gyönyörű, egészséges aloe verámat (túlöntözés), a félig fogadott macskám kb. eltűnt, aluszékony vagyok, mégis mindig fáradt, ha leesik 3 csepp eső, fél napig nincs net (KURVA ANYÁDAT, INVITEL!), szóval ilyen apróságok, hogy amerikai helterskelter meg török puccs már el se jutnak az ingerküszöbömig.
De legalább a kókuszos citromtortám isteni lett.

Leave a Reply

