Félelem és csesztetés San Francisco-ban

Olyan jó volt végre több mint 2 hónap darálás után egy kis szabadnapozás, hogy őrület. Nyugodtan barnasörözhettem éjszaka, miközben hülye műsorokat néztem a tévében, aludhattam 8-ig (!), békésen tudomásul vettem, hogy ezen a hétvégén zajlik a Magyar Nagydíj, ezért délelőtt megtekintettem (vagyis meghallgattam) az első szabadedzést, közben pedig a legújabb játékszeremmel bíbelődtem, aki egy szép, nagy, csillogó puzzle.
Csekély ezer darabos, és a doboz szerint a kivilágított Golden Gate hidat ábrázolja, de ez teljesen biztosan csak akkor fog kiderülni, ha kirakom, és hajtépéssel egybekötött hisztiroham következtében nem rúgom fel az eddigi erőfeszítéseim gyümölcsét két napon belül. Sajnos szinte gyengeelméjű vagyok, ha kirakóról van szó, alig titkolt dacból vettem ezt is, de kicsit rémálom, mert minden barna meg narancssárga rajta, és vagy 400 darabon tök egyforma, kis ragyogó pöttyök vannak, szóval sok sikert nekem.
Tudom, hogy kell produktívan eltölteni a nyári szabadságot..

Leave a Reply

