Bárcsak porig égne holnapra a melóhelyem…

Az annyira várt nyári szabadságom (egy egész hét, ennyit nem vettem ki egyben 2 és fél éve) végül temetéssel, gyásszal és mandalák színezésével telt. Az hagyján, hogy nem volt vidám, sajnos pihentető sem. A tervezett öt nap helyett EGYET tudtam egyedül tölteni, sajnos reális esély van rá, hogy a közeljövőben végképp be fogok golyózni.
Ugyanis a magamfajta introvertált akksija akkor töltődik, ha nem meríti mások jelenléte. Töltődne.
Testileg is le vagyok rohadva megint, az összes “minden negatív/ilyet még sosem láttam a praxisomban, lövésem nincs, mi a fene lehet” tünetem egyszerre támad.

Leave a Reply

