Az ember legjobb barátja a könyv

Néhány nap (nem túl produktív, de legalább pihentető) szabadság végre lehetővé tette, hogy érdemben olvasgassak. A legutóbbi áldozatok:

Nyírő József: A mádéfalvi veszedelem
Tartottam tőle, hogy túlságosan népies hangvételű lesz az én ízlésemhez, de kiváló írás: a legszórakoztatóbbak pedig pont a tájnyelvi kifejezések voltak benne, imádtam őket, kár volt eddig tartogtani ezt a regényt. 5/5

Monaldi-Sorti: Imprimatur
Összevissza kapdosok bele a sorozatukba, ha minden igaz, ez lenne az első rész. Igazi vérbeli kalandregény, igazi, kalandregényhez méltó figurákkal, de a történet hajszálnyival bővebb lére van eresztve a kelleténél. Nem mondom, hogy unatkoztam, de azért ekkora  terjedelem indokolatlannak tűnik. 4/5

Chuck Palahniuk: Beautiful You
Palahniuk-i disztópia, jó ötlet, gyenge kivitelezés. Sajnos az undorító polgárpukkasztásből ebbe a regénybe csak az undorítóból jutott, de azért a kezdő jelenetre történő rátekerés a sztori végén nagyon tetszett (lehet, hogy az első jelenet egy külső prompt volt). Azt, hogy az író elég hiteltelenül írt a női test működéséről a homoszexualitásával magyaráztam, de lehet, hogy tévedek. Chucktól ez így is, úgy is kevés. 3/5

Leave a Reply

