Roanoke, Asus és Twisted by Design

A szabadság ritka és önfeledt (lol) napjaiban sikerült ledarálnom az American Horror Story 6. évadát (Roanoke).Az első 5 rész fantasztikus volt, bár nekem kicsit sok volt a hentelés. Aztán a hatodik epizódnál azt mondtam, huhú, a végén ez még jobb lesz, de nagy tévedés volt, retinaszaggató lejtmenetbe kezdett a sorozat: ostoba, kiszámítható és unalmas lett. Értem én, hogy horrorparódia, meg rielitisó-paródia, meg szósölmédia függő hülyegyerek paródia, de ezzel együtt is UNALMAS volt. Kár volt elrontani az évadot, de éreztünk már ilyet az AHS-nél korábban is, hogy mintha random emberek írnák a forgatókönyvet random dolgokról, a néző meg les ki a fejéből, hogy namostmiafaszvan.
A hiperszuper kis Asusomról tegnap háromnegyed órán át törölgettem a mindenféle alaból rajta lévő progikat és alkalmazásokat (már amit engedett, hiszen ugye felejtsem el, hogy megszabadulok pl. a Microsoft áruháztól, elvégre én csak vevő vagyok, nem a szájbatekert tulajdonos, aki mellesleg az admin). Hát igen, gyanús volt, mennyire merül az akksi, mondjuk ha alapállapotban (nulla indított folyamat) 78% memóriát eszik a kütyü, az ember lánya azért utánanéz, hogy ki használja a gépét. A windows 10 amúgy egy rakás fos, pont ahogy számítottam rá.
Ma már meló volt, és bár szarul indult a nap (negyed óra fagyoskodás, mert addig nem jött senki, akinek van kulcsa az épülethez, igen, ez Magyarország), délben szélnek eresztettek minket, persze lehetne bosszankodni rajta, hogy 4 óráért kocogtam be dolgozni, de igazából nem bántam. Ez lenne az a napi munkaidő, ami mellett az ember úgy érzi, élete is marad.
Egyébiránt délután egy rakás zenét töltöttem le vásároltam a netről, és teljesen szerelmes vagyok a Sum 41 13 Voices c. lemezébe.

Leave a Reply

