Késik a Budapest Blend

Nagyon dühítenek azok a bloggerek, akik hónapokig oda se dugják az orrukat a saját oldalukra – annál is inkább, mert én meg hűségesen, napi szinten ránézek a kedvenceimre, hátha…
Gyengébb pillanataimban azért meg tudom érteni őket. Nekem sincs kb. semmi ötletem jó ideje. És még gyerekem vagy kutyám sincs, hogy ellásson alibitémával, szóval a helyzet reménytelen, de nem súlyos.
Most sincs semmi esemény, csak annyi, hogy a Somerset teaház egy nagy átverés, a honlapjuk szerint a megrendelést követő első munkanapon szállítanak, de ha nincs minden raktáron, akkor is visszajeleznek, nos…18-án rendeltem, ma 21-e kedd van, és se hírük, se hamvuk. Pedig ha létrejön a tranzakció, ezer forintot fizetek a szállításért, és további 300-at ún. utánvételi díjként, szóval szerintem nyalják ki a seggem.

Leave a Reply

