Tényleg Tabu, jó messzire el kell kerülni!

Képtalálat a következőre: „taboo series”Már megint hagytam magam netes hájppal felültetni, és ledaráltam a semmiről sem szóló, de cserébe legalább a játékidő kétharmadában jó unalmas Taboo c. opusz első évadját. Gondolom, azok cummantották fel, akik Hardy-ra nedvesednek (valahol), bár nem értem, miért élvezet egy ősemberfejű tuloknak a nonstop hümmögését-morgását-mormolását hallgatni két brutális emberbelezős előadás között. Gondolom, nem én vagyok a célközönség. A húgot játszó Chaplin-unoka változatlanul az egyik legrondább nő, akit életemben vásznon (képernyőn) láttam (Tilda Swintonnal holtversenyben kb.), csak ez játszani se tud.
A mellékszereplők között azért akadtak figyelemre méltó alakítások: Tom Hollander, a kémikus szerepében,  Edward Hogg, aki az egyik, a sorozatban ritka, emberi lényre hajazó karaktert, a transznemű Godfrey-t keltette életre, vagy a Brace-t alakító David Hayman – miattuk nem volt 100%-ban semmire elszórt idő ez a 8 rész… de hogy a következő évadban engem elfelejthetnek, az kruxi-fixi.
Ja, a ló is szép volt.

Semmiről nem szólt ez a szar, az elején belengettek vagy fél tucat vörös heringet, aztán az évad végére mind el lett felejtve: a fél banda meghalt, a másik fele meg elhajózott a naplementébe.
Hát faszom.

 

 

Leave a Reply

