Régi, szép…

https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2015-06/22/21/enhanced/webdr11/enhanced-buzz-22965-1435022437-14.jpgSorozatínség miatt elkezdtem újranézni a Szívtipró gimit, amit kamaszkoromban imádtam. Ezért is örültem neki, hogy magyarul rátaláltam a youtube-on (pár éve még hiába kerestem, és ezt muszáj szinkronnal nézni, részben a nosztalgia miatt, részben pedig azért, mert égen-földön nincs felirat hozzá, és az aussie ákszent nekem túl magas léc).
Nagyon furcsa rájönni, mennyit gyorsult a világ 199X óta, ugyanis néha kifejezetten unom az epizódokat. Persze az is lehet, hogy azóta sokkal okosabb lettem, ezért érzem szájbarágósnak a dramaturgiát. :P
Azért továbbra is úgy gondolom, hogy marha jó lett volna egy efféle gimibe járni, aheleyett a seggbekarós fos helyett, amiben nekem sikerült kikötnöm (Egy HBH mondjuk Magyarországon még mindig messze-messze fantasy kategória).

Leave a Reply

