Doctor who…?

Képtalálat a következőre: „dr strange”A Thoros faszkodásnál sejtettem, hogy soha többé nem lenne szabad egy általam kedvelt színész neve miatt, ha fanyalogva is, de rászánni magam valami szuperhősös fil… izére, de Benedict elgyengített, ezért… Sikerült bezsákolnom újabb átásítozott majdnem két órát.
A Dr Strange egy majdnem teljesen sztori nélküli IMAX onanizáció, nagyjából a Bűbájos boszorkák, az Eredet, a Grace klinika és egy ütős adag LSD szörnyszülött gyereke, akit nem akarsz újra látni. Soha. Többé. Mert. Rémes.
Én tényleg adtam esélyt a képregénymoziknak, láttam vagy hetet-nyolcat, és pont hattal-héttel több, mint amennyi érdekelt, de én itt abbafejezem.  Túl sok bennük a gagyiság. Bale, Hiddleston, Leto és Cumberbatch ezentúl tőlem akár egyszerre is leszerződhet mondjuk a Pókember huszonnyolcba, akkor se fog érdekelni.
Meglehetősen elégedetlenné tesz, ha pocsékolják az időmet. :(

Leave a Reply

