Nem is ír sikítószellem

Belecsaptam a Banshee-be, jó kis késében vagyok, és egyelőre (6 rész) nem értem, hogy lett ebből több évad. Vagyis értem. Minden részben van 1-2 teljesen random szexjelenet, ami egy mikrométerrel se viszi semerre a sztorit, illetve legalább egy hulla, továbbá egy (kettő) brutális péppé verős jelenet. Az elején még élveztem az igazságosztást, de mostmár az álsheriff gyerek kezd baromi irreálisan badass lenni.
És hiába próbálják a flashbackekkel mélyíteni a hátteret, az nagyon hamar redundáns lett. Oké, csávót szétcsapkodták a börtönben, megtanult baromi jól bunyózni és baromira semmitől nem félni, vettem. Attól még mese, amit idekint művel. Minden sarkon szerez egy halálos ellenséget, tök egyedül van (a többi zsarura még neki kell vigyáznia, őket ne számítsuk társnak), de még egy fogát se verték ki, hát persze. Esti mese pasiknak.
És én nézem!

Leave a Reply

